1. DISPOZIȚII GENERALE

Vizitarea sau cumpărarea prin orice mijloace (comandă online, telefonic, e-mail, etc.) a produselor de pe site-ul aquila-drones.ro implică automat acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos.

Acest site este întreținut și administrat de către compania SC Wiki Wiki Management SRL, denumită în continuare Furnizor. Persoana fizică sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului aquila-drones.ro, va fi denumită Client.

2. CONȚINUTUL SITE-ULUI

SC Wiki Wiki Management SRL definește prin conținut toate informațiile conținute pe site în formă de text, date, imagini (poze). Firma SC Wiki Wiki Management SRL își rezervă dreptul de a actualiza sau de a modifica conținutul acestui site fără a anunța în prealabil. Întregul conținut al site-ului aquila-drones.ro este proprietatea Furnizorului și este apărat de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul Furnizorului a oricăror elemente din conținut se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare (administrativ, civil sau penal). Elemente din conținutul acestui site pot fi folosite sau copiate doar cu acordul scris al Furnizorului. În cazul în care observați o încălcare a drepturilor de autor de către aquila-drones.ro vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de email: drones@appia.ro

3. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII

Fotografiile, descrierea, caracteristicile și accesoriile produselor prezentate pe aquila-drones.ro sunt doar cu titlu informativ, de aceea produsele livrate pot diferi în orice fel, fără o notificare prealabilă. SC Wiki Wiki Management SRL face tot posibilul ca produsele livrate să respecte cât mai mult descrierile prezentate pe site. Totuși, în cazul în care conținutul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Furnizorul își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Valoarea maximă a obligațiilor Furnizorului față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este egală cu valoarea produselor încasate de Furnizor de la clientul respectiv. Furnizorul nu poate fi făcut răspunzător pentru cheltuielile conexe sau orice alte prejudicii cauzate clientului datorită nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produsului.

SC Wiki Wiki Management SRL nu își asumă responsabilitatea pentru scopul în care sunt utilizate produsele achiziționate. SC Wiki Wiki Management SRL descurajează utilizarea produselor în afara legii și în afara normelor de bună cuviință. Clientul își asumă în totalitate responsabilitatea utilizării produselor achiziționate de la SC Wiki Wiki Management SRL.

 

4. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR PERSONALE

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, SC Wiki Wiki Management SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor personale este onorarea comenzilor (eliberarea facturii, certificatului de garanție și expedierea produselor), reclamă-marketing-publicitate (newsletter) și realizarea de statistici necesare dezvoltării serviciilor oferite.

Informațiile colectate de către SC Wiki Wiki Management SRL având ca scop onorarea comenzilor pot fi furnizate parțial companiilor de curierat pentru expedierea și livrarea coletelor.

Informațiile colectate de către SC Wiki Wiki Management SRL având ca scop reclamă-marketing-publicitate (newsletter) nu vor fi furnizate/vândute sau închiriate unor terțe părți.

SC Wiki Wiki Management SRL colectează de la clienții săi date cu caracter personal precum nume, prenume, e-mail, număr de telefon, adresă etc. numai dacă acestea sunt furnizate în mod voluntar de către client. Refuzul furnizării a acestor date duce la imposibilitatea procesării și finalizării comenzilor transmise către SC Wiki Wiki Management SRL.

Conform Legii nr. 677/2001, clientul are dreptul de acces, intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul firmei noastre, str. Gheorghe Doja nr. 147, Târgu Mureș sau prin e-mail la adresa drones@appia.ro.

SC Wiki Wiki Management SRL și aquila-drones.ro nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează datele dvs. de contact unor terți (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgă adresa dvs. de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site fără acordul dvs. explicit.

Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul aquila-drones.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta să fie ștearsă din baza de date a aquila-drones.ro. Pentru a șterge informațiile furnizate de dvs. din baza de date, este de ajuns să ne contactați și să cereți acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail.

SC Wiki Wiki Management SRL nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile de informații datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce găzduiește site-ul nostru, sau acțiunilor unor terțe persoane.

5. GARANȚIE ȘI COMFORMITATE

Garanția legală/comercială conform Legii 449/2003 modif. OG 9/2016 a produselor achiziționate este de 12, 24, 36 sau chiar 120 de luni, în funcție de produsul achiziționat. Toate produsele achiziționate de pe site-ul nostru vor fi însoțite de certificat de garanție. În cazul în care nu ați primit certificatul de garanție în colet, vă rugăm să îl solicitați în termen de 48 de ore. Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi reparat gratuit sau înlocuit, după caz. Condițiile de garanție precum și procedura în cazul defecțiunii unui produs sunt detaliate în Certificatul de garanție. În cazul nereparării produsului, precum și a imposibilității de înlocuire a acestuia de către Furnizor, Clientul poate cere restituirea banilor sau achiziționarea altor produse din magazin. Valoarea maximă a obligațiilor Furnizorului în cazul nereparării sau neînlocuirii produsului este valoarea sumei încasate de către Furnizor de la acel Client, pentru acel produs.

Toate produsele cumpărate din magazinul nostru sunt noi și se livrează împreună cu certificat de garanție, certificat de calitate precum și instrucțiuni de utilizare și documentație tehnică. SC Wiki Wiki Management SRL garantează autenticitatea si originalitatea produselor comercializate în magazinul aquila-drones.ro și nu încurajează comercializarea produselor contrafăcute.

Produsele care s-au activat nu se mai pot returna!

Clientul are obligația de a ridica produsul în termen de 15 zile de la data la care a fost anunțat că produsul a fost sau nu reparat. În cazul în care nu este ridicat după notificare, pentru perioada ce depășește 15 zile se va aplica o taxă de depozitare în valoare de 5 lei/zi. În situația în care produsul nu a fost ridicat în termen de 180 de zile de la anunțare, clientul acceptă să renunțe la dreptul de proprietate asupra acestuia, echipamentul rămânând în proprietatea SC Wiki Wiki Management SRL, urmând a fi casat.

În cazul în care produsul nu face obiectul garanției, taxa de curierat dus-întors este suportată de către client.

6. PREȚURI, TAXE, PLĂȚI

Prețul final plătit de către client la ridicarea coletului este format din prețul produsului afișat pe site + cheltuielile de livrare și de transport.

Plata se poate face ramburs (la ridicarea coletului) direct către firma de curierat, sau cu card bancar.

Promoții și oferte speciale. Toate promoțiile și ofertele speciale prezentate pe site sunt valabile exclusiv în limita stocului disponibil.

PLATA CU CARDUL

 Dacă ați ales metoda de plată „Online prin card bancar”, este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dvs. în pagina securizată a procesatorului de plăți.

 - Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure”, elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 - „3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dvs. nu este transferată sau stocată la nici un moment pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

7. SUPORT TEHNIC ȘI CONSULTANȚĂ PROFESIONALĂ

Magazinul aquila-drones.ro oferă clienților săi suport tehnic și consultanță de specialitate în limita resurselor disponibile. Suportul tehnic se oferă prin telefon sau prin e-mail de către consultanții noștri de vânzări sau, după caz, de către departamentul tehnic. Suportul tehnic oferit de societatea noastră constă în ajutarea și sprijinirea clienților să identifice din punct de vedere tehnic produsele solicitate, să verifice compatibilitatea produselor cu alte produse, să găsească soluții tehnice în funcție de cerințele și nevoile clienților, să configureze sisteme complexe de securitate în vederea achiziției.

Pentru că este aproape imposibil prin telefon sau prin e-mail, NU SE OFERĂ SUPORT TEHNIC pentru instalarea, configurarea și programarea sistemelor de securitate (antiefracție, supraveghere video, antiincendiu, control acces, interfonie și videointerfonie etc.). Pentru astfel de servicii vă recomandăm să apelați la firme specializate și avizate de către Poliția Română să desfășoare activități de instalare sisteme de securitate.

 

8. LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele achiziționate de pe site-ul aquilq-drones.ro vor fi livrate prin intermediul unui serviciu de curierat rapid.

Termenul de livrare este de 7 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel, socotit de la data preluării comenzii dvs. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voința noastră. În cazul în care produsele comandate vă vor fi livrate în mai multe transe, dvs. veți achita doar cheltuielile de livrare aferente primului colet. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veți fi înștiințat. Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul produselor care nu se află pe stoc sau în cazul comenzilor mari, termenul de livrare poate crește până la 3 săptămâni. Plata se poate face ramburs (la ridicarea coletului) direct către firma de curierat, sau cu card bancar.

În cazul comenzilor care nu depășesc 1000 RON, cheltuielile de livrare și transport sunt suportate de către Client. Peste această limită orice taxă de transport este asigurată de compania noastră.

9. RETURNAREA PRODUSELOR/RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. 

Conform O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Returnarea produsului trebuie efectuată în termen de 14 zile de la notificarea renunțării la cumpărare.

Produsul returnat trebuie să fie un produs nefolosit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur. 

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. 

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comandă specială sau care la momentul respectiv nu făceau parte din oferta companiei!

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda specială, cu avans încasat!

Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost activate și nu mai sunt noi.

În cazul produselor pe bază de comandă, cu avans încasat, avansul nu se returnează dacă clientul renunță la comandă.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții:

- în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat;

- starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea/primirea lor.

Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat poștal. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.

Aceste dispoziții se aplică conf. O.U.G. 34/2014 în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul are posibilitatea să opteze o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

Costurile privind returnarea produselor prin curierul TNT se calculează în funcție de greutatea și dimensiunile coletului, precum și în funcție de localitatea de expediție. Pentru detalii suplimentare accesați www.tnt.com

10. TENTATIVĂ DE FRAUDĂ

Orice tentativă de acces neautorizat a bazelor de date, datelor personale, serverului sau conținutului site-ului aquila-drones.ro va fi raportată autorităților competente și va face obiectul unei plângeri penale către acestea.

11. LITIGII

Orice litigiu apărut între Clienți și Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabilă. Pentru conciliere internă gratuită, sunați la numărul 0784 209 575, oricând în timpul programului de lucru, de luni până vineri între orele 08:00 și 16:00. În cazul în care nu s-a reușit rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, competența revine Instanțelor de Judecată Române, de pe raza municipiului Târgu Mureș.

Prin vizitarea și cumpărarea de produse prin orice mijloc (comandă online, telefonic, e-mail etc), Clientul confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile de mai sus. Utilizarea site-ului de către Client pentru informare implică totodată acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să părăsiți acest site.

12. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

ANPC

Să nu mai apară

Meniu

Opţiuni

Vezi toate produsele
No produts were found.